Vtisi otrok

sprostilne delavniceZbrali smo nekaj vtisov otrok o sprostilnih uricah.

L: Na splošno mi je všeč. Najbolj telesno sproščanje.
M: Med vajami se dobro počutim.
N: Tu se počutim dobro. Lažje se izražam in imam manj težav pri učenju.
A: Tu se počutim sproščeno. Doma imam več energije, kot da bi se v šoli naspala.
S: Meni je dobro tukaj. Pričakujem jih z veseljem.
A: Sproščeno, všeč mi je. V šoli je bolje, dalj časa lahko sedim na stolu.
V: Doma bolje spim.
P: Občutim mir v sebi, v šoli lažje sledim in se ne dolgočasim. Lažje poslušam snov.
M: Tu mi je "full dobr". Doma se bolje počutim. V šoli sem bolj vztrajna pri delu.
T: Dobr...vesela sem, ko grem na delavnice.

Mnenja staršev

Ko mi je hči Lučka pokazala zgibanko sprostitvenih delavnic Centra 4 me, sem bila prav presenečena in obenem vesela, da je OŠ Grm ponudila svojim učencem na pokušino tovrstno dejavnost.

Lučka je bila takoj za to, da se delavnic udeleži. Pritegnila jo je njena vsebina in tudi radovednost kaj vse bodo tam delali. Izkazalo se je, da so se njena pričakovanja uresničila. Z navdušenjem mi je razlagala, kaj vse jim je učiteljica Mirjana pokazala in kako se ob vadbi zabavajo. Doma je tudi meni pokazala razne oblike vaj in masaž. Nikoli ni potarnala, da ji je dolgčas in tudi mene je poskušala navdušiti, da se vpišem na delavnice za odrasle. 

Opazila sem, da ob petkih, ko obišče delavnico, prihaja domov vedno dobre volje, sproščena in polna energije, kljub temu, da je za njo naporen in dolg šolski dan oz. teden. Opažam, da je njeno spanje ob petkih bolj umirjeno kot ponavadi. 

Menim, da so sprostilne delavnice zelo pozitivne za otroke. Kljub temu, da skušamo naše otroke zaščititi pred prehudim tempom življenja, pred preobremenjenostjo in pehanjem za še več in več, pa se le-ti še kako dobro zavedajo, da se bodo le s spoznavanjem sebe, svoje notranje moči in uravnavanjem svojih želja in potreb, lažje in bolj kakovostno spopadali z vsemi tegobami, ki jih bodo čakale na njihovih življenjskih poteh.
Največ pa sem izvedela o delavnicah in učiteljici Mirjani, čisto po naključju. Ko je imela hči konflikt s svojo prijateljico in me je jokaje poklicala, da naj jo pridem iskat v šolo, je učiteljica Mirjana pristopila k Lučki. Takoj ji je bila pripravljena pomagati, da bi spor s prijateljico razrešili. Objela je jokajočo Lučko in jo bodrila. Kasnejši Lučkin komentar je bil: "Mirjana ima pa res dobro srce. Pa tako je prijazna!"

Menim da, če ima človek dobro srce in premore toliko prijaznosti v sebi, da jo razdaja tudi drugim, mu pri delu z ljudmi, še prav posebno pa z otroki, ne bo nikoli spodletelo. Hvala Mirjana za te urice, ki jih delite z mojo Lučko in njenimi sošolci, saj bo njihov otroški svet prav gotovo bolj bogat za nekatera spoznanja, ki bi jim sicer bila skrita.

Lučkina mami, Andreja

 

Doma in v šoli se je zaradi obiskovanja sprostilnih delavnic znala bolje umiriti in se lažje skoncentrirati za delo. Pridobila je tudi na samozavesti, je bolj sproščena.

Ana in še druga dekleta so se med sabo združila. Delavnice priporočam tudi drugim otrokom in staršem, saj so res koristne za otrokovo doživljanje, sprejemanje samega sebe in drugih, za dobro počutje in uravnoteženje samozavesti. Poleg tega so vsebine zelo zabavne in otroci se jih veselijo.

Anina mamica, Marjeta

 

Sem mama 11-letne Petre, ki je obiskovala delavnice sproščanja pri Mirjani Šafran Blažič iz Centra 4me. Po prvih hčerkinih pripovedovanjih sem razbrala, da so ji delavnice všeč, da jih rada obiskuje in da želi upoštevati navodila, ki jih daje voditeljica delavnic.
Po nekaj mesečnem obiskovanju sem opazila, da interes za delavnice ni nič manjši, iz česar sem sklepala, da se Petra v skupini dobro počuti, da so ji oblike dela blizu, da jim zna prisluhniti in upoštevati tudi v drugih situacijah. Neposrednih učinkov na njeno delovanje nisem opazila, razlika pa je pri prepoznavanju njenega lastnega počutja.

Petra prihaja v obdobje pubertete, zato se mi zdijo takšne delavnice koristne ravno zaradi težav, ki jih prinese to obdobje. Obremenitve, ki jih imajo otroci v šoli in s popoldanskimi aktivnostmi, nujno zahtevajo sprostitev, zato ocenjujem, da je osvajanje znanj s tega področja nujno potrebno.

Menim, da bi morali z vzgojo in učenjem tehnik sproščanja, ozaveščanja lastnega počutja, izražanja čustev in komunikacije začeti že na začetku šolanja, v rednem izobraževanja. Dovzetnost mlajših otrok za sprejemanje igre in sproščenih oblik dela, je veliko večja, zato tega obdobja ne smemo zamuditi.

Kot starš in strokovni delavec na področju vzgoje in izobraževanja podpiram priložnost, ki jo imajo starši in šole, tako vodstvo kot učitelji s ponudbo takšnih vsebin in delavnic.

Zvonka

 

Najprej bi se vam rada zahvalila, saj ste našim otrokom popestrili in polepšali vsakdanjik z vašimi sprostitvenimi uricami. Tina se jih je zelo rada udeleževala in se po njih bolje počuti. Sicer je zelo živahen otrok in potrebuje nenehne zaposlitve. Ker ima kar precej obveznosti v šoli in izven nje, pa potrebuje tudi sprostitev.

Z možem ugotavljava, da je trma zadnje čase manjkrat prisotna in da se ji kakšna stvar lažje dopove. Ob petkih pride domov dobre volje in polna nove energije.

Hvala za vaš trud in vso srečo pri nadaljnjem delu!

Natalija

Center 4me Svetovanje in sprostitev za otroke, mladino in odrasle

Pot na Gorjance 5, Novo mesto

041 968 623